جستجو
فیلترها
بسته

 

 لباسهای  نوروزی گلپوش

لباسهای  نوروزی گلپوش یک ایده ی جذاب و منحصر به فرد است که برای مراسم هفت سین نوروز , میهمانی ها  یا عکس های خاطره انگیز شما تدارک دیده شده است تا هرچه بیشتر این جشن ایرانی را  خاطره ساز نمایید.

همچنین سایز های متنوعی که برای لباسها در نظر گرفته شده از بادی سرهمی نوزادی تا تیشرت سایز دو ایکس لارج امکان تهیه آن برای هر سن و سایز را میدهد.

 

  نکات مربوط به این طرح:

 

شما میتوانید  متن مورد نظر خود را در قسمت توضیحات ( فرم ثبت سفارش ) جهت چاپ روی تیشرت اضافه نمایید. این کار موجب هیچ هزینه اضافه ای نمی گردد.

  نکات مربوط به انتخاب سایز

در پایین این صفحه امکان انتخاب تیشرت و یا بادی سرهمی وجود دارد.

 
 

  لباس های نوروزی تولید شده توسط گروه طراحی و چاپ گلپوش ایده ی بسیار جذاب و زیبایی برای جشن های نوروز و هرچه خاطره ساز کردن و  زنده نگاه داشتن این سنت زیباست

  زمان اجرای سفارشات

زمان اجرای سفارشات سه تا پنج روز کاری است و پس از آن به صورت پیشتاز پست خواهد شد. درصورتی که این زمان برای شما مناسب نیست لطفا حتما قبل از ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

  جنس و کیفیت: تیشرت ها و بادی های گروه تولیدی گلپوش میباشد که دارای میزان ۷۰ در صد نخ و ۳۰ درصد پلی استر در بافت پارچه میباشد.و از دوخت مناسبی برخوردار است.در چاپ لباس  ها از رنگ های با کیفیت  بسیار زنده و شفاف استفاده شده است که  قابلیت شستشو حتی با آب ژاول بدون افت رنگ را دارا میباشند.رنگ ها کاملا طی حرارت بالا به خورد الیاف پارچه رفته و هیچگونه برجستگی در قسمت چاپ حس نمیشود .

 

   سورپرایز : ما درگلپوش برای شما هدایای سفارشی تولید میکنیم . شما در گلپوش امکان اضافه کردن اسم و یا تاریخ دلخواه خودتون به لباس های تولد انتخابی را دارید تا به این وسیله یک یادگاری ماندگار از تولد عزیزانتان داشته باشید. هنگام ثبت سفارش متن مورد نظرتون رو در بخش توضیحات بنویسید.این کار هیچ تغییری در هزینه تیشرت ها ایجاد نخواهد کرد.

  

 

تلگرام شاتوتدر صورت داشتن سوال و یا دریافت راهنمایی از طریق شماره ی  ۰۹۳۷۴۵۳۴۸۱۵  بر روی تلگرام  با گلپوش در تماس باشید.

 

نمایش به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

نوروز4

39,000 تومان

نوروز5

39,000 تومان

نوروز6

39,000 تومان

نوروز7

39,000 تومان

نوروز8

39,000 تومان

نوروز9

39,000 تومان
خبرنامه