جستجو
فیلترها
بسته

لباسهای دندونی تولید شده توسط گروه طراحی و چاپ گلپوش ایده ی بسیار جذاب و زیبایی برای جشن های دندونی که از قدیم جزو رسومات ما ایرانیان محسوب میشده و عکسهای یادگاری شما

از این مرحله از رشد کودکان شما هستند.

معمولا پدر و مادرها بعد از اینکه فرزندشان شروع به راه رفتن می کند و اولین قدم های کوچک خود را به جلو می گذارد تا شروع به راه رفتن کند جشنی خودمانی را به همراه دوستان نزدیک و خانواده شان برگزار می کنند که به جشن قدم معروف است.

 حتما شما هم خودتان از اطرافیان یا حتی در خانواده خود دیده اید که وقتی  کودکی  به راه می افتد و اولین قدمش را بر می دارد چه قدر باعث خوشحالی و ذوق  می شود .

استفاده از چنین فرصت ها و موقعیت هایی برای جشن علاوه بر شادی که برای همان زمان می آفریند در آینده نیز برایتان بسیار به یاد ماندنی و خاطره ساز خواهد بود و عکس هایی که ازین  مراسم  به جا میماند این پیام زیبا را برای کودکان دارد که : گام نهادنت بر این زمین خاکی را جشن میگیریم تا شادیمان را با همگان تقسیم کنیم.

جنس و کیفیت: تیشرت ها و بادی های گروه تولیدی گلپوش میباشد که دارای میزان ۷۰ در صد نخ و ۳۰ درصد پلی استر در بافت پارچه میباشد.و از دوخت مناسبی برخوردار است.

سایز: لطفا سایز مد نظر خود را از جدول سایزها مشخص نمایید

نمایش به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
خبرنامه